marianne-victor-in-oostcanada.reismee.nl

Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom op onze reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf 9 juni zal je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wij zie je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marianne & Victor

marjolein

Ha Marianne en Victor,

Heel veel vakantie plezier.
Ik ga jullie zeker volgen en jullie verhalen lezen.
Lekker genieten en terug komen met mooie herinneringen!

Een lieve vakantie groet,
Marjolein

Bi en Geer

Geweldig weer jullie blog.
We zullen jullie zeker volgen.
Leuke fotos trowens.
Heel veel plezier.

Tineke

Ja hoor, ik heb het gevonden op de kaart, weet dus waar jullie uithangen, haha!!
Geniet er maar van! Bevalt de camper? Groot genoeg?

Marianne en Victor,
Wat maken jullie weer een prachtige reis, heel leuk om mee te lezen en de foto's te kijken (en ben stiekem een beetje jaloers).
Geniet ervan!

Irene

Leuk hoor, om zo mee te lezen en mee te kijken.
Jullie maken weer een mooie reis!
Veel plezier nog.

Paula

He jullie komen nu op bekend terrein, Tadousac was voor mij het verste puntje de kant op waar jullie vandaan komen. Eerste keer dat ik daar was was het ook ontzettend mistig.
Maar het is daar wel erg mooi.

Paula

Leuk Mont Tremblant, prachtig park en dorpje noem ik altijd Disney in the mountains...

Paula

jullie waren trouwens wel precies op de goede plek, dit weekend met St Jean Baptiste in Quebec city, leuk. Volgende week met Canada Day in Ottawa??

Betty van Middendorp

Hoi Victor&Marian,

Wat n fantastische reis! Ik zag de koffers staan (was voor mij nog vroeg...) toen jullie klaar stonden voor vertrek;niet wetende dat Canada de bestemming was; wat gaaf! Mooie natuur en heerlijk n maand genieten! Leuk om mee te reizen via de site. Hartelijke griet, Betty.