marianne-victor-in-oostcanada.reismee.nl

Van Algonquin park naar Picton

Hallo allemaal,

Donderdag 28 juni gereden naar Lake Two Rivers, hebben daar een wandeling gedaan naar de klif. Veel muggen en ander ongedierte.

Mooie wandeling, maar niet prettig.

Daarna terug naar de camping en bij het strand gelegen en in het meer. Temperatuur water was 18 graden.

Buiten gezeten tot laat in het donker.

Vrijdag 29 juni Weg gereden naar Grafton. Camping daar en Ruud heeft ons opgehaald. Zijn de avond bij hun geweest. De camping was 1,5 kilometer van hun vandaan.

Zaterdagmorgen 30 juni bijtijds op gestaan, want we reden achter Ruud en Rianne aan naar Cobourg. Ruud moest daar in de ochtend vrijwilligerswerk doen bij het Waterlake festival. Wij en Rianne hebben daar over de markt en door het park en ook door het dorpje gelopen.

’s Middags gereden naar Jack en Anne in Picton. Heerlijk in het zwembad gezeten om af te koelen(30 graden). We hebben een zus van Anne ontmoet. Heerlijk gegeten en op de veranda gezeten.

Vandaag 1 juli Canada Day(oprichtingsdatum van het land Canada). Vanwege de warmte doen we het rustig aan (30 graden) in de avond gaan we naar een feestje van vrienden van Anne & Jack.

Bi en Geer

Ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen en met jullie mee te genieten.
#mooiebijzonderereis, #julliegenieten #top?#prachtigefoto's