marianne-victor-in-oostcanada.reismee.nl

Van picton naar Toronto

Maandag 2 juli Gereden naar Niagara Falls naar Lundy’s Camppark Resorts. Onderweg erg druk en warm. Langzaam rijdend en soms stilstaand. (net Nederland, alleen hier met 4 banen) Dit was de eerste keer deze reis dat het zo druk was.

Jack vertelde later dat dit de drukste snelweg van Noord-Amerika is.

Daarna lekker buiten gezeten.

Dinsdag 3 juli met de lokale bus naar de Niagara Falls.

Daar als eerste de boottocht gedaan. Hierna een 4d film gezien. Je wordt er nat van regen en sneeuw. Als derde gewandeld door tunnels achter de waterval.

Als laatste een kloofwandeling. Makkelijke moeilijkheidsgraad.

Daarna met uitzicht op de waterval gegeten en daarna met lichteffecten gezien en als afsluiting vuurwerk.

Kwamen pas laat terug met de bus en deze was heel erg druk en de reis duurde een half uur langer.

Woensdag 4 juli na heerlijk uitgeslapen te hebben om 11:00 uur gereden naar Toronto. Om 13:00 uur aangekomen op onze laatste camping. Indian Line campground in Brampton. Vlakbij vliegveld en camper bedrijf.

Hier eerst gezwommen om af te koelen(het was 32graden) en daarna in gaan pakken. Hierna schoongemaakt. Daarna weer even gezwommen afgekoeld en de laatste maaltijd in de camper bereidt.

Vandaag om 7.15 uur opgestaan en het laatste drukke stukje gereden en de camper ingeleverd.

Om 10:30 uur met busje naar vliegveld gebracht. De grote koffers hier bij een dropstore achter gelaten.

Vandaag gaan we naar Anne & Jack waar we 1 nacht slapen en morgenavond vliegen we weer terug.

Loekie

Jeetje Victor wat gaat de tijd snel.
Alweer richting huis.
Maar zo te zien hebben jullie een druk programma gehad.
Wel leuk natuurlijk.
En wat een gave camper zeg.
Geniet nog maar. Denkt er aan de vakantie is pas over als je je huis in stap. Dus geniet van de terugreis.
Dank voor je foto's en verhalen. Ik heb het leuk gevonden.
Groetjes

Marjolein

Jeetje terug naar huis vliegen...
Dat is super snel voorbij gegaan zeg.
Maar wat een mooie en indrukwekkende reis hebben jullie achter de rug.
Leuk dat we beetje mee konden genieten door de foto's en de verhalen.
Veilige en goede reis naar huis.
Groetjes